İzmir’de muharrem ayı kapsamında 11 bin kişiye aşure ikram edildi
İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayı dolayısıyla kentin dört farklı noktasında yaklaşık 11 bin kişiye aşure dağıttı. Etkinlik kapsamında vatandaşlara ücretsiz ulaşım desteği de sağlandı.
