Diyarbakır Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, yaz sıcaklarında yurttaşlara serinletici ikramlarda bulunmak ve geleneksel lezzetleri yaşatmak amacıyla tarihi Diyarbakır Ulu Cami önünde reyhan şerbeti dağıttı.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, yaz sıcaklarında yurttaşlara serinletici ikramlarda bulunmak ve geleneksel lezzetleri yaşatmak amacıyla tarihi Diyarbakır Ulu Cami önünde reyhan şerbeti dağıttı.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, yaz sıcaklarında yurttaşlara serinletici ikramlarda bulunmak ve geleneksel lezzetleri yaşatmak amacıyla tarihi Diyarbakır Ulu Cami önünde reyhan şerbeti dağıttı.
Sur ilçesinde Cuma namazı öncesi ve sonrasında kurulan stantlarda, belediyenin sosyal hizmet mutfağında hazırlanan reyhan şerbeti vatandaşlara ve kenti ziyaret eden yerli-yabancı misafirlere ikram edildi.
Etkinlik kapsamında belediye ekipleri yalnızca ikramda bulunmakla kalmayıp, vatandaşlara belediyenin yürüttüğü çalışmalar hakkında bilgilendirme yaptı.
Ayrıca yurttaşların talep, öneri ve şikâyetleri dinlenerek ilgili birimlere iletilmek üzere kayıt altına alındı.
İlgi gören etkinlikten memnuniyet duyan vatandaşlar, sıcak havalarda gerçekleştirilen bu tür uygulamalar için belediyeye teşekkür etti.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 balondunya.com Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.