Başkan Büyükkılıç, Diş Hekimliği mezunlarının diploma sevincine ortak oldu
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni'ne katılarak mezun öğrencilere diplomalarını verdi.
